معاون سپاه استان اردبیل:

۶۵ هزار نفر از مردم شهرستان خلخال غربالگری شده اند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۶۵ هزار نفر از مردم شهرستان خلخال در طرح شهید قاسم سلیمانی غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بازدید از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خلخال گفت: همزمان با اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی و با همکاری خوب بسیجیان، کارکنان دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، حدود ۶۵ هزار نفر از مردم شهرستان در این طرح که به مدت ۱۰ روز انجام شد غربالگری و بیماریابی شدند.

او اظهار داشت: در این شرایط حساس جامعه که ویروسی به نام کرونا سلامتی و جان مردم را تهدید می‌کند انسان‌هایی در خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس به عنوان کادر پزشکی، سینه سپر کرده‌اند و با تعهدی که از قسم پزشکی‌شان سرچشمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد در راستای بهبود حال مبتلایان تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کووید- ۱۹ قرار دارند، تصریح کرد: مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی خود به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری می‌کنند و بسیج و سپاه تا آخرین نفس و با تمام امکانات و ظرفیت‌ها در کنار مدافعان سلامت خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار