تصمیم عجیب بیمار سرطانی پس از ناموفق بودن درمانش!

مرد چینی که درمان بیماری سرطانش جواب نداده بود با استخدام دو گورکَن محلی دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد چینی مبتلا به سرطان که با حفر یک گور و گودال خود را در آن حصر کرده بود توسط پلیس نجات یافت. این مرد ۷۹ ساله که از درمان بیماری سرطان خود ناامید شده بود با استخدام دو گورکن محلی از آن‌ها خواسته بود تا یک گور دارای گودال را برای او حفر کنند.

این مرد با پیشرفت بیماری اش و برای انکه از زن و فرزندانش دور باشد تصمیم گرفت تا در این گور و گودال داخل آن منتظر فرارسیدن مرگ خود بماند.


بیشتر بخوانید


پس از آنکه ماموران پلیس در جریان حفر یک گور عجیب در روستایی در استان هونان چین قرار گرفتند در محل حاضر شدند. ماموران پلیس روز شنبه این مرد سالخورده را از داخل گودال حفر شده در وسط این گور بیرون کشیدند. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه خروج این مرد سالخورده مبتلا به سرطان را از داخل گودال نشان می‌دهد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این مرد که هویتش اعلام نشده مبتلا به «لنفوم»، یک نوع سرطان خون بود که درمان آن نتیجه بخش نبود. بنا به این گزارش این مرد پس از آخرین حضورش در بیمارستان با پسر خود به زادگاهش بازگشت و سپس آن‌ها برای یک مراسم تدفین زودهنگام آماده شدند. به همین علت این مرد و پسرش با استخدام دو گورکن محلی از آن‌ها خواستند تا یک گور با گودالی عمیق در وسط آن حفر کنند. پس از حفر گودال این مرد وارد آن شد و تصمیم داشت تا فرارسیدن لحظه مرگش در آن بماند.

این در حالی بود که پسر این بیمار چند بار از او خواست تا به خانه بازگدد، اما هر بار با جواب منفی پدرش مواجه شد. این مرد با بریدن دست خود با چاقویی که به همراه داشت قصد پایان دادن به زندگی اش را داشت که با هوشیاری ساکنان محلی نجات یافت. او پس از بیرون کشیده شدن از گودال توسط پلیس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

گفتنی است؛ حال این بیمار مساعد گزارش شده و گفته می‌شود او روز یکشنبه از بیمارستان مرخص و همراه پسرش به خانه بازگشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
نبود جهان بینی صحیح منجر به این افکار غلط می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بنازم آن قادر عرش اعلا که فرموده اگر از رحمت من ناامید شوی مرتکب گناه کبیره میگردی.یعنی این پالب گور اگر سرطان نداشت انتظار داشت 50 سال دیگه عمر کنه؟این چینی ها توقعشان از خدا خیلی زیاد شده
آخرین اخبار