پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس مقابل اولسان کار سختی در پیش دارد/ امیدوارم سرخ‌ها دل مردم را شاد کنند

ابوالقاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با اولسان برای بازیکنان پرسپولیس راحت نخواهد بود، ما امیدواریم آن‌ها پیروز از زمین خارج شوند.

بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان ۲  تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی بیان کرد:  هر ۲ تیم در ابتدا بازی خودشان را ارزیابی می‌کنند، با توجه به این که تیم اولسان بازیکنان سرعتی و تکنیکی زیادی در ترکیب خود دارد، حملات زیادی را به سمت دروازه پرسپولیس تدارک خواهند دید.

وی افزود: پرسپولس ۳ بازیکن اصلی خود (وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان) را در ترکیب ندارد. بازیکنان باید بعد از ارزیابی کردن تیم حریف تمامی روزنه‌ها به سمت دروازه پرسپولیس را ببندند و در ضد حمله‌ها به اولسان گل بزنند.


بیشتر بخوانید


ابوالقاسم پور در خصوص میزان موفقیت پرسپولیس در پر کردن جایگاه بازیکنان غایب خود، اظهار کرد: تا حدودی موفق بوده است، اما قطعا ما در خط دفاعی، حمله و... مشکلاتی داریم. ان شاءالله بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: یکی از آرزو‌های ما این است که پرسپولیس بتواند کاپ لیگ قهرمانان آسیا را به ایران بیاورد و پیروز شود؛ اما به نظر آن ها کار سختی در پیش دارند و ما امیدواریم با همت، تلاش و یکپارچگی بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار