اخبار حوادث ۲۷ آذر ۹۹؛

برخورد مرگبار راننده نوجوان بوشهری با درخت/ کشف انبار ۵ میلیاردی کالای قاچاق در گناوه

اخبار حوادث ۲۷ آذر ۹۹ را اینجا بخوانید.

برخورد مرگبار راننده نوجوان بوشهری با درخت/ کشف انبار ۵ میلیاردی کالای قاچاق در گناوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

برخورد مرگبار راننده نوجوان بوشهری با درخت

برخورد با درخت در محدوده بوستان لیان بوشهر، مرگ راننده نوجوان را رقم زد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۶ آذر در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محدوده بوستان لیان شهر بوشهر بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

 سرهنگ قدرت الله کشکولی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یک دستگاه خودرو سمند با درخت برخورد کرده بود که بر اثر آن، راننده خودرو که نوجوانی ۱۷ ساله بوده به علت شدت جراحات جان خود را در دم از دست داد.

او با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی در حال بررسی است از رانندگان خواست، از شتاب خودداری کنند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در مکانی امن توقف کنند و پس از استراحت مسیر را ادامه دهند.

کشف انبار ۵ میلیاردی کالای قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی یک انبار دپوی کالای قاچاق در گناوه خبر داد.

سردار خلیل واعظی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه با رصد محل‌های تخلیه بار در این شهرستان، از دپوی کالا‌های خارجی قاچاق در روستای مال قائد  مطلع شدند و  پس از هماهنگی مقام قضائی در بازدید از این انبار، هزار و ۵۰۲ عدد ادکلن و ۳۶۰ هزار نخ سیگار خارجی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه افزود: کارشناسان ارزش این کالا‌ها را بیش از پنج میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه اخلال در بازار و قاچاق کالا و ارز را به طور هوشمندانه رصد می‌کند به انباردار‌ان هشدار داد قبل از تحویل گرفتن کالا‌ و نگهداری آن‌ در انبار‌های خود ازقاچاق نبودن آن‌ها اطمینان یابند، زیرا در صورت کشف این گونه کالا‌ها از سوی پلیس باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

توقیف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۵ دستگاه خودرو سواری و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محور خاکی پشت ایستگاه ایست و بازرسی شهید موسوی در عملیاتی غافلگیرانه پنج دستگاه خودروی سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند و در بازرسی از آن‌ها، ۲۱۲ دستگاه لوازم آشپزخانه شامل آبمیوه گیری، آسیاب برقی و خردکن، ۴۵۰ کیلوگرم بادام هندی، هزار و ۱۰۰ شارژر لپ تاپ خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری پنج نفر در این زمینه بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف گردوی قاچاق درعسلویه

ماموران انتظامی عسلویه یک و نیم میلیارد ریال گردوی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در جاده خروجی شهرستان با توقیف چهار دستگاه خودرو سواری ، ۷۱ کیسه گردو خارجی  بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی با بیان دستگیری چهار متهم در این خصوص، عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالا‌های های قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.