برگزاری جشن شب یلدای مجازی، ویژه دانشجویان

جشن شب یلدای مجازی، ویژه دانشجویان و خانواده‌های آنها، با همکاری کانون‌های فرهنگی و رادیو رویش دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان رسانه کانون‌های فرهنگی دانشجویی ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرمحمد شهبازی نماینده کانون‌های فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به تداوم تعطیلی دانشگاه‌ها به واسطه شیوع بیماری کرونا، گفت : هرساله به مناسبت شب یلدا کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها برای دانشجویان خود و بویژه دانشجویان خوابگاهی برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند.

او گفت : باتوجه به شرایط خاصی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا داریم، اغلب دانشگاه‌ها برنامه‌های جشن شب یلدای خود را به شکل مجازی برای دانشجویانشان برگزار می‌کنند.

نماینده کانون‌های فرهنگی دانشگاه رازی افزود: کانون‌های فرهنگی دانشگاه رازی هم با همکاری رادیو رویش این دانشگاه به عنوان رسانه کانون‌های فرهنگی دانشجویی کشور، ویژه برنامه‌ای را برای شب یلدا تدارک دیده‌اند که در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه مخاطب این ویژه برنامه همه دانشجویان دانشگاه‌های ایران و خانواده‌های آن‌ها خصوصا دانشجویان دانشگاه رازی خواهند بود، افزود: تلاش کرده‌ایم در این ویژه برنامه از حضور فرهیختگان و بزرگان علم و ادب کرمانشاه استفاده کنیم و براین اساس استاد جلال الدین کزازی استاد زبان و ادب فارسی، دکتر روح الله بهرامی مدیر گروه تاریخ دانشگاه رازی و رضا موزونی نویسنده و شاعر کرمانشاهی از میهمانان این مراسم هستند.

شهبازی ادامه داد: در این برنامه اجرای گروه موسیقی دانشجویی دانشگاه با یک قطعه سنتی و برنامه حافظ خوانی را خواهیم داشت.

او مدت زمان این برنامه را حدود دوساعت اعلام کرد و گفت: این برنامه ساعت ۱۹ عصر روز یکشنبه (۳۰ آذر) از کانال رادیو رویش در سایت آپارات به آدرس http://aparat.com/rouyesh_radio/live شروع و تا ساعت ۲۱ شب ادامه خواهد داشت.

نماینده کانون‌های فرهنگی دانشگاه رازی با بیان اینکه این برای اولین بار است که برنامه‌ای به این شکل در دانشگاه رازی برگزار می‌شود، ادامه داد: هرچند دانشگاه‌های دیگر هم برنامه‌هایی برای شب یلدای دانشجویان خود به شکل مجازی در نظر گرفته‌اند، اما ما تلاش کرده‌ایم برنامه‌ای متفاوت داشته باشیم.

او گفت: برای آگاهی دانشجویان از برگزاری این مراسم، با نصب پوستر و تبلیغاتی که در فضای مجازی داشته ایم، اطلاع رسانی خوبی کرده‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار