بارسلونا _ رئال سوسیداد/ خیز کاتالان‌ها برای زمین گیر کردن صدرنشین در خانه

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لالیگا، امشب میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

کاتالان‌ها تا به اینجای کار عملکرد ناامید کننده‌ای داشتند و با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۱ بازی گذشته خود، در رده هشتم قرار دارند. البته پیروزی در ۲ بازی معوقه می‌تواند به شرایط بارسلونا در جدول سر و سامان دهد، اما با در نظر گرفتن ۴ شکست این تیم در فصل جاری، می‌توان گفت آبی و اناری پوشان هنوز از بحرانی که فصل گذشته گریبان گیر آن‌ها شد، رها نشده اند.  

با این حال هواداران بارسلونا می‌توانند به آمار و ارقام تیمشان دلخوش باشند، زیرا کاتالان‌ها در ۳۵ بازی از ۳۷ بازی خانگی قبلی به پیروزی رسیده اند و در ۲۰ تقابل خانگی قبلی با رئال سوسیداد، همواره پیروز میدان بوده اند.  

نکته امیدوار کننده دیگر برای بارسلونایی‌ها افت رئال سوسیداد در هفته‌های اخیر است، زیرا شاگردان آلگواسیل پس از شروع موفقیت آمیز رقابت‌های لالیگا، در ۳ هفته گذشته عایدی جز تساوی و توقف برابر حریفان خود نداشته اند.  

رئال سوسیداد در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده و شاگردان آلگواسیل با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی خود و با ۲ بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید رده دومی، در صدر جدول قرار دارند.  

۲ تیم برای این دیدار غایبان مهمی دارند. آنسو فاتی، سرخی روبرتو، جرارد پیکه و عثمان دمبله غایبان بارسلونا برابر رئال سوسیداد هستند. در طرف دیگر نیز میکل اویارسابال، مهاجم کلیدی و موثر رئال سوسیداد به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و نمی‌تواند تیمش را در این دیدار حساس همراهی کند. لوکا سانگالی و آریتز الوستوئودو نیز دیگر غایبان رئال سوسیداد برابر بارسلونا هستند.


بیشتر بخوانید:


دیدار ۲ تیم ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار