معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره یلدای کارگری این استان امسال به دلیل رعایت شیوه های بهداشتی ۳۰ آذر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

سید مهدی امیرجهانشاهی معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: این برنامه از سوی اداره‌کل امور ورزشی با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع همزمان با سراسر کشور در استان با برنامه‌های متنوعی شامل آیین‌ها و سنت‌های شب چله مثل شاهنامه خوانی، بازی‌ها و تفریحات، اجرای موسیقی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

او  هدف از برپایی این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده کار و تلاش عنوان کرد.

معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان شعار جشنواره یلدای کارگری را توسعه ورزش کارگری، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و اظهارداشت: صیانت و سلامت جامعه کار و تلاش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است و ما در این جشنواره تلاش می‌کنیم در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و در بستر فضای مجازی لحظات مفرح و شادی را رقم بزنیم.

او  تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطلاع از نحوه شرکت در جشنواره به سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و صفحات این اداره‌کل در اینستاگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار