شکست تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر در دیدار نخست لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه سه به یک در مقابل راگا تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که با خرید امتیاز هایپرشهر شاهین‌شهر در لیگ برتر فوتسال ایران حضور پیدا می‌کند در هفته اول این رقابت‌ها در ورزشگاه کوثر برابر تیم فوتسال راگا تهران با شکست سه بر یک مواجه شد و در همین هفته ابتدایی ۳امتیاز خانگی را از دست داد.

در نیمه اول بازی، ابتدا تیم راگا بود که توسط علی ابراهیمی به گل رسید؛ اما چیزی نگذشت که کامبیز گمرکی بازی را به تساوی کشاند و دو تیم پس از حمله‌های بی‌خطر با نتیجه یک به یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این تیم بازارهای کوثر بود که حملات متعددی روی دروازه راگا ایجاد کرد تا بتواند به گل دوم برسد؛ اما سد محکم یاران محمدکشاورز مانع از باز شدن دروازه تیم راگا شد و بر خلاف روند بازی حمیدرضا ره انجام، با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه تیم کوثر را باز کرد تا راگا در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

در ادامه و ۳دقیقه مانده به پایان مسابقه شاگردان رستمی برای برگشت به بازی رو به بازی پاورپلی آوردند که این سبک بازی نه‌تنها به کوثر کمک نکرد بلکه باز هم این راگا تهران بود که به‌وسیله حمیدرضا ره انجام به گل سوم رسید تا تیر خلاص را بر پیکر بازارهای کوثر وارد کند و برنده دیدار خارج از خانه برابر این تیم شود.

تجربه بالای محمدکشاورز مربی-بازیکن راگا مانع از نتیجه گرفتن تیم بازارهای کوثر شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.