همایش دوچرخه سواری همگانی فردا در مهاباد برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری همگانی فردا به منظور اجرای پویش سه شنبه های بدون خودرو در این شهرستان خبر داد.

همایش دوچرخه سواری همگانی فردا در مهاباد برگزار می‌شوددیاکو توتونچی رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: همایش دوچرخه‌سواری همگانی پس از چند ماه محدودیت‌ کرونایی فردا پنجشنبه ۲۷ آذر ماه با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مهاباد برگزار می‌شود.

توتونچی با اشاره به اینکه داشتن ماسک و فاصله یک متری در زمان تجمع الزامیست، افزود: در این همایش، دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی، خیابان سرباز، پل حکمت، خیابان ساحلی، میدان شهرداری، چهار راه مولوی تا پارک استاد مجدی را رکاب می‌زنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد تصریح کرد: استفاده از دوچرخه علاوه بر اینکه به عنوان یکی از شیوه‌های سفر، مهم‌ترین روش حمل و نقل پاک محسوب می‌شود دارای منافع و مزایای متعدد اقتصادی و زیست محیطی است.

رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است، سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودرو‌های تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.