۳۴۳ واحد صنفی در کردستان پلمب شد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: پلیس اماکن در سه هفته اعمال محدودیت‌های جامع (اول تا ۲۱ آذر)، ۳۴۳ واحد صنفی متخلف را پلمب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌ها با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از فرمانداری‌ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از اول تا ۲۵ آذر تاکنون به صورت مستمر از واحد‌های صنفی بازدید کرده‌اند.

او اضافه کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۱۵ واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شد که در نتیجه آن ۶ هزار ۴۳۷ واحد از سوی گروه‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: اجرای این طرح مطالبه عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کروناست، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می‌طلبد و انتظار می‌رود اصناف همکاری بیشتری در روز‌های آینده اعمال محدودیت‌ها به ویژه روز‌های منتهی به شب یلدا برای ارتقای سطح سلامت جامعه داشته باشند.

سردار آزادی افزود: همچنین در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ترددها، سه هزار و ۴۶۶ خودروی متخلف و ناقض این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان از سوی ماموران پلیس راه و راهور جریمه شدند.

او از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در نقاط مختلف کردستان قدردانی کرد و گفت: طی این مدت به بیش از ۲۰ هزار و ۱۲۷ راننده نیز تذکر شفاهی و ارشادی داده شد و از ورود یا خروج از محدوده ۱۱ هزار و ۱۰۷ دستگاه خودروی غیر بومی به شهر‌های استان نیز جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.