هاشمیان: فینال لیگ قهرمانان، جنگ بین ۲ امپراطوری فوتبال آسیا است

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مسابقه پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ارتباط با مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور نماینده کشورمان در این مسابقه عنوان کرد: شنبه روز مهمی برای فوتبال کشورمان است. روزی که نماینده فوتبال کشورمان پرسپولیس مقابل حریف کره‌ای خود قرار می‌گیرد، به عبارتی این بازی  جنگ بین ۲ امپراطوی فوتبال غرب و شرق آسیا است.

او ادامه داد: این مسابقه برای ما چند مزیت دارد، اول اینکه بر خلاف کشور‌های حاشیه خلیج فارس که بیشتر به سمت حاشیه‌های فوتبال می‌روند تیم‌های ما مقابل تیم‌های کره جنوبی فوتبال بازی می‌کنند. مزیت دیگر این است که در سال‌های گذشته تیم ملی کره جنوبی بار‌ها مقابل تیم ملی کشورمان شکست خورده و نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و این مسئله یک بار روحی و روانی مثبت برای ما و بار روانی منفی برای تیم کره‌ای دارد.

او گفت: این بازی یک مسابقه بسیار سخت برای هر ۲ تیم خواهد بود و هر تیمی بتواند هوشیاری، تمرکز و فرصت طلبی را در این بازی داشته باشد و فرصت‌های کمتری را برای حریف ایجاد کند در این مسابقه می‌تواند نتیجه بگیرد.

هاشمیان گفت: پرسپولیس در سال‌های گذشته اتحاد و روحیه تیمی خود را بار‌ها نشان داده است و با توجه به جدایی بازیکنان اصلی این تیم و یا مصدومیت‌ها و محرومیت‌های مختلف توانسته است هر سال روحیه تیمی خود را حفظ و نتایج خوبی را کسب کند.

او افزود: امیدوار هستم شنبه پرسپولیس با مربیان خردمند و باهوشی که دارد بتوانند نتیجه بگیرد و پس از قهرمانی تیم پاس تهران در سال ۱۹۹۲ در این روز بازیکنان ما بتوانند هر چه در توان دارند را در زمین مسابقه پیاده کنند و فوتبال بتواند باعث خوشحالی مردم کشورمان شود.

هاشمیان گفت: اطمینان دارم تمام بازیکنان پرسپولیس که نماینده ایران هستند تا آخرین توان خود، برای این تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند مردم را خوشحال کنند.

او ادامه داد: تمام مردم فوتبالدوست کشورمان با تمام علاقه‌ای که به تیم‌های دیگر دارند در این روز فقط آرزویشان قهرمانی نماینده کشورمان است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.