عجیب اما واقعی؛

سرقت بیش از هزار تن پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارقان محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی سرقت محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس و عدم ثبت و فقدان اطلاعاتی از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله در سیستم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی همه اوراق و مدارک مرتبط با تخلیه محموله از یک کشتی چینی دریافتند که محموله مورد نظر توسط سارقان از اسکله خارج و در استان‌های مرکزی کشور به فروش رسیده است.

او گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی به عمل آمده شبکه گسترده‌ای از سارقان و خریداران اموال مسروقه در ۲ استان مرکزی کشور و شهرستان بندرعباس شناسایی شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران با اخذ نیابت قضایی به دو استان مرکزی کشور اعزام شدند و طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ۱۸ سارق و مالخر محموله‌های پودر آلومینیوم را دستگیر و به بندرعباس منتقل کردند.

سردار جعفری گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

او با اشاره به کشف هزار و ۱۰۰ تن محموله پودرآلومینیوم سرقت شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، افزود: از پودر آلومینیوم در صنعت پزشکی و داروسازی، تولید شمش و ورق آلومینیوم، تولید انواع مواد آتش بازی، تولید لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مواردی دیگر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.