شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

بهره برداری از میدان امام خمینی (ره) تا پایان دوره مدیریت شهری پنجم

حناچی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دوره مدیریت شهری پنجم میدان امام خمینی (ره) را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه برج میلاد تهران  با حضور در جمع خبرنگاران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی با هدف کاهش آلاینده‌های هوا موضوعی است که هیچگاه نباید فراموش کرد و توسعه حمل و نقل عمومی منجر به کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

شهردار تهران درباره سیمای شهر و زیبایی آن گفت: باید بگویم که این کار از گذشته آغاز شده و نمای ساختمان تمام پروانه‌هایی که صادر می‌شوند باید تاییده داشته باشند و تمام فضا‌هایی که واجد طراحی هستند در دستور کار ما قرار گرفته و تلاش می‌کنیم تا پایان این دوره پروژه میدان امام خمینی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ پارک در مناطق عمومی افتتاح شده‌اند و ۱۷ پارک دیگر هم تا پایان دوره به افتتاح می‌رسند. این پارکها تأثیر بسیار زیادی در فضای شهری دارند.

حناچی با اشاره به آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا در کنار شیوع بیماری کرونا تاثیر مستقیمی روی حال بیماران دارد و منجر به خراب‌تر شدن حال بیماران کرونایی می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به آلودگی هوا و سوخت مازوت گفت: این سوخت در زمستان تاثیر منفی زیادی دارد و صنایعی که از سوخت مازوت استفاده می‌کنند منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شوند.


بیشتر بخوانید: احیای «پشت شهرداری» با تبدیل فضای آزاد شهری به سنگ و بتون


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار