کشف اجساد ۲عضو دیگر از یک خانواده تویسرکانی

معاون اجتماعی پلیس استان همدان از کشف اجساد ۴ عضو یک خانواده در تویسرکان خبر داد.

کشف اجساد ۲عضو دیگر از یک خانواده تویسرکانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شب گذشته و به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که امروز با کشف دو جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۴ مورد رسیده است، در خصوص این خبر با معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفتگویی انجام شد.

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان درتشریح این خبر با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته، گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، منجر به کشف جسد دو عضو دیگر این خانواده شد.

او ادامه داد: صبح امروز تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد دوعضو دیگر این خانواده شامل مادر و  یک فرزند پسر را در حوالی همان گاوداری کشف مورد شناسایی قرار دادند.

بشری در خصوص چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، بیان کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

او ادامه داد: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد (پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند و امروز نیز با کشف دوجسد دیگر، اجساد  ۴ عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد:در خصوص این پرونده ضرورت دارد تا کشف ابعاد کامل پرونده و مشخص شدن علل و انگیزه این قتل از دامن زدن به شایعات و گمانه زنی‌های غیر واقعی اجتناب شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار