اعمال محدودیت‌های شب یلدا در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید مردم و اصناف در محدودیت‌های شب یلدا همکاری کنند و در این راستا، محدودیت‌های شب یلدا در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: بی‌تردید تداوم همکاری مطلوب مردم استان مانع شکل‌گیری موج چهارم کرونا که به مراتب سخت‌تر است، خواهد شد و در این راستا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت‌ها راه مقابله با کرونا است.

او با اشاره به اینکه بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مدیریت بیماری کرونا بسیار موثر است گفت: با پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و در حال افتتاح، شاخص برخورداری استان از تخت بیمارستانی و سلامت از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت نسبتا با ثبات امروز محصول یک همکاری جمعی است.

او با تاکید بر تداوم همکاری مناسب مردم در پیک دوم بیماری کرونا افزود: متاسفانه اگر حتی بخش کوچکی از مردم همراهی نکنند پیک بعدی بیماری بسیار سخت‌تر خواهد بود.

شهریاری افزود: باید مردم و اصناف در محدودیت‌های شب یلدا همکاری کنند و در این راستا، محدودیت‌های شب یلدا در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده اجرا می‌شود.

او با اشاره اینکه بخش‌های مختلف اقتصادی استان دچار خسارت‌های مالی فراوان شده و تدابیر جبرانی در نظر گرفته شده نیز طبق انتظار نیست افزود: از اصناف و بخش‌های مختلف اقتصادی بابت محدودیت‌هایی که صرفا برای حفظ جان خودشان و مردم اجرا شده و منجر به خسارت‌های مادی برای آن‌ها شده باید عذرخواهی کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای خوب طرح محله محور شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری مردم و اجرای دقیق محدودیت‌ها از سوی متولیان امر شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.