نشریه بلومبرگ خبر داد فیسبوک در حال کار روی پلتفرم جدید ویدئویی است که به کاربران امکان تعامل آنلاین با افراد مشهور جهان را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، فیسبوک در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید ویدیویی است که به کاربران امکان پرداخت هزینه تعامل با سازندگان محتوا یا افراد مشهور را هنگام پخش مستقیم می‌دهد. این قابلیت به بینندگان رویداد‌های ویدئویی زنده و تعاملی این فرصت را می‌دهد تا با خرید هدایای دیجیتال برای سازندگان، در هنگام پخش زنده در کنار آن‌ها برای پرسیدن سوال یا گرفتن عکس قرار گیرند.

سازندگان همچنین در جریان پخش زنده فرصت فروش محصولات را خواهند داشت. گزارش شده است که ساخت این برنامه از سوی تیم برنامه آزمایشی فیسبوک آغاز شده و در حال حاضر در مرحله آزمایش داخلی است. این تیم همچنین مسئول برنامه‌هایی مانند برنامه آزمایشی iOS E.gg و برنامه‌ای با الهام از TikTok Collab است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها و موسیقی‌های اصلی را ایجاد، تماشا و حذف کنند.


بیشتر بخوانید


این مفهوم شبیه Cameo است؛ سرویس آنلاینی که به کاربران امکان می‌دهد درخواست پیام‌های ویدئویی شخصی را از مشاهیر مانند بازیگران، کمدین‌ها، شخصیت‌های تلویزیونی، موسیقی دانان و چهره‌های ورزشی با قیمت ۵ تا ۱۲۰۰ دلار و بیشتر ثبت کنند. استیون گالانیس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Cameo، در پیامی توئیتری در این باره نوشت: تولدت مبارک، استیون! - مارک z.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.