بارش برف در جاده های همدان؛

تردد در محورهای ارتباطی استان روان است

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از باز بودن محور‌های ارتباطی و تردد روان در جاده‌های استان خبر داد.

تردد در محورهای ارتباطی استان روان استسعید کریمی، رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه بارش متناوب برف در برخی محور‌های همدان ادامه دارد، اظهار داشت: بارش برف در محور‌های گل‌تپه، کبودرآهنگ، گرونه دولایی تویسرکان و محور نهاوند - نورآباد گزارش می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تردد در محور‌ها به صورت عادی و روان در حال انجام است، گفت: هیچ محوری به علت بارش برف بسته نیست، تنها مسیر گنجنامه به تویسرکان به دلیل نبود ایمنی و  محور همدان - قزوین کیلومتر ۱۱۰ به علت پاره‌ای تعمیرات بسته است و تردد از لاین بالایی انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه مه‌گرفتگی در گردنه دولایی تویسرکان، گردنه سوباشی و محور علیصدر وجود دارد افزود: در سایر محور‌ها پدیده جوی خاصی وجود ندارد.

کریمی یادآور شد: نیروهای راهداری همزمان با آغاز بارش برف در جاده های استان حضور مستمر داشته و مشغول برف روبی و بازگشایی محورهای ارتباطی استان هستند.

او با تاکید بر اینکه رانندگان ایمنی کامل برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند گفت: هموطنان برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت راه‌های استان با سامانه گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار