ورودی کرونایی‌ها به بیمارستان‌های بروجرد ۵۰ درصد کاهش یافت

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ورودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سه هفته اخیر به بیمارستان‌های بروجرد حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، احمد گودرزیان،سرپرست فرمانداری بروجرد اظهار داشت: وضعیت مبتلا شدن افراد به ویروس کرونا و بستری شدن آن‌ها به لطف خداوند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی رو به کاهش است.

او افزود: کاهش آمار بستری شدگان به کرونا نتیجه همکاری مردم با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و انتظار می‌رود با لغو دورهمی شب یلدا شاهد سیر نزولی بیشتر تعداد بستری شدگان و مبتلایان به این ویروس باشیم.

او ضمن قدردانی از همکاری کسبه و زحمات کادر درمانی و بخصوص پرستاران بیان کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا صاحبان اصناف در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ به بعد باید فعالیت خود را تعطیل کنند.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: طبق اعلام محدویت‌های شب یلدایی و تعطیلی اصناف از ساعت ۱۸ تمامی صاحبان واحد‌های صنفی این شهرستان پس از این ساعت مجاز به فعالیت نیستند و تردد خودرو‌های شخصی نیز در این ۲ روز از ساعت ۲۰ ممنوع است.

او ادامه داد: برای نظارت واحد‌های صنفی، کسبه و بازاریان بازرسان گشت‌های مشترک با همکاری اداره صمت و فرمانداری پس از ساعت تعیین شده در بازار حضور دارند تا در صورت اعمال نشدن این محدودیت‌ها با واحد‌های متخلف برخورد شود.

تا روز ۲۶ آذرماه ابتلای قطعی ۵۸ هزار و ۸۶۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۴۳ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.