خرید و تحویل یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه، یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال خریداری و تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تورج شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با بهره برداری از این دستگاه در روز‌های آینده، ظرفیت تولید اکسیژن در این بیمارستان به نزدیک هزار لیتر در دقیقه خواهد رسید و نگرانی برای تامین اکسیژن بیماران این شهرستان نخواهیم داشت.

او گفت : با برنامه ریزی و پیگیری‌های حوزه‌های ذی ربط دانشگاه، از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون، ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز مرکزی، یک دستگاه مخزن اکسیژن مایع کرایوژنیک ۲۰ هزار لیتری، بیش از هزار سیلندر اکسیژن ۴۰ و ۵۰ لیتری و به همین تعداد فلومتر، مانومتر و سایر ملحقات این عنصر برای مراکز درمانی تابعه دانشگاه خریداری شده است.

شیرزادیان افزود: به لطف خداوند ما کمترین چالش تامین اکسیژن را حتی در اوج این همه گیری در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داشته ایم، در حالی که بسیاری از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های کشور، در این خصوص با بحران مواجه شدند.

او افزود: این عملکرد موثر با همکاری مشترک و همت جمعی مدیران دانشگاه؛ رئیس و معاونین غذا و دارو، توسعه، درمان و مدیریت‌های تجهیزات پزشکی، بودجه و درمان دانشگاه محقق شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.