غربالگری ۶۰ درصد مردم گیلان در اجرای طرح سردار سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۶۰ درصد مردم استان در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی غربالگری کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی،  جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین بسیج امروز در نشست کمیته فرهنگی طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی با اعلام این خبر از مردم گیلان خواست برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مجریان این طرح بیشتر همکاری کنند.

او  با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های سپاه از کم آگاهی مردم از طرح غرلباگری حاج قاسم سلیمانی ، افزود: هنوز بسیاری از خانواده‌ها تمایل ندارند در این طرح مشارکت کنند و این امر باعث شده روند اجرای آن به کندی صورت گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین بسیج،  با اشاره به اینکه برای اجرای بهتر طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه نهاد‌ها باید پای کار باشند ، تصریح کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، شهرداری‌ها با فضا سازی، آموزش و پرورش از طریق سامانه شاد و شرکت مخابرات از سامانه‌های پیامکی و تلفن همراه می‌توانند در افزایش مشارکت مردم در این ملی نقش آفرین باشند.

سید جلال رضا پور ، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما هم در این نشست با اشاره به تولید برنامه‌های متعدد در زمینه اجرای این طرح و پخش از شبکه استانی و ملی گفت: مردم نگرانی‌هایی دارند که باید به نگرانی‌های مردم توجه شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.