نظر کارشناسان داوری در مورد پنالتی نیمه اول اولسان

کارشناسان داوری در مورد پنالتی که به نفع اولسان هیوندای کره جنوبی در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد، اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوید مظفری زاده، کارشناس داوری در مورد پنالتی که در بازی فینال آسیا به نفع تیم اولسان هیوندای کره جنوبی گرفته شد،گفت: برخوردی درون محوطه صورت گرفت و معمولا این برخورد‌ها را پنالتی اعلام نمی‌کنیم، اما زمانی که صحنه مورد بازبینی قرار می‌گیرد، داور آن قدر به صحنه نگاه می‌کند تا یک چیزی از آن پیدا کند. با این اتفاقات، آن فوتبال اصلی دیگر در زمین بازی نمی‌شود.

محسن ترکی، کارشناس داوری در مورد نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان گفت: در کل اتفاق خاصی در طول بازی نیفتاد و یک صحنه پنالتی بود که داور به درستی برای تیم کره‌ای اعلام پنالتی کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
ايكاش تيم پرسپوليس ياد بگيره كه با جنجال و خطاهاي بيشمار كه هميشه از ديد داوران خودمون ناديده گرفته ميشه در بازيهاي خارج از كشور موفق نخواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
شکست در حضور بابا. حسرت تا آخر دنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
خوب مظفری زاده را با خودشون میبردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
یک هفته تیم را از همه قایم کردند. این هم خرج و امکانات آخرش: قهرمانی تو آسیا حسرت پرسپولیسیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
از دفعه بعد هماهنگ کنید مثل داخل کشور از فدراسیون داوری ایران، داورارو انتخاب کنن تا این صحنه هارو به نفع تیم پرسپولیس تهران بگیرن
آخرین اخبار