تجمع اعتراضی طلاب به سخنان موهون شیخ محمود امجد

مردم کرمانشاه با همراهی جمعی از طلاب نسبت به سخنان موهنانه «شیخ محمود امجد» تجمع اعتراضی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و امت انقلابی کرمانشاه به سخنان موهون شیخ محمود امجد، امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان، روحانیون، طلاب علوم دینی و مردم انقلابی کرمانشاه برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه گفت : از ابتدای خلقت، حضرت ابراهیم خلیل‌الله، موسی کلیم‌الله، عسیی روح‌الله، ختم نبی محمد رسول‌الله، حضرت علی اسدالله مورد تمسخر و توهین اشعری مسلکان عصر خود بوده‌اند و چه وجه شباهت عجیبی است که در زمان ما نیز توهین به سید و مولای ما توسط ابن زیادیان زمان انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ایرانی افزود: در حرکت توهین‌آمیز این شیخ فریب خوده عجیب‌تر آن است که به سادگی جای متهم و مدعی، مظلوم و مستبد عوض شده است و یک شیخ معلوم‌الحال که سال‌هاست به بیراه رفته است در دفاع از قاتل سخن می‌گوید.

او با اشاره به حوادث اخیر کشور ادامه داد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی صحنه تکرار حوادث عصر اسلام شده است و چراکه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که برخی از مدعیان دین از ترس راه انقلاب و ولایت را رها کرده، برخی به خاطر تعلق خطر به دنیا راه خود را عوض کرده‌اند و برخی نیز به خاطر صلاح و مصحلت فرزندان خود از راه ولایت خارج شده‌اند.

ایرانی گفت: این روز‌ها در سالگرد شهادت سردار دل‌ها قرار داریم و چه زیبا فرموده این سردار عزیز که (والله والله ملاک عاقبت به خیری میزان علاقه به این سید بزرگوار است) این جمله در سالگرد اقدام زشت سردمداران استبداد آمریکایی مصداق حال حاضر ما خواهد بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
حرفش درد آوربوده
آخرین اخبار