سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

احتکار پکیج و رادیاتور به ارزش ۱۰ میلیارد در ایلام

سرهنگ مهدی کیانی از کشف انبار احتکار پکیج و رادیاتور به ارزش ۱۰ میلیارد در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام  در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار پکیج، رادیاتور و لوازم ساختمانی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در اقدامی مشترک با بازرسان اداره صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام نسبت به شناسایی و بازرسی از محل انبار موصوف اقدام و در نتیجه یک هزار و ۷۷ قلم انواع لوازم ساختمانی شامل پکیج، رادیاتور و ... کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و انبار مذکور نیز پلمب شد.

سرهنگ مهدی کیانی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با محتکران و اخلالگران نظم اقتصادی جدی‌تر از هر زمانی است، از مردم خواست چنانچه با احتکار کالا و کسانی که اقدام به فعالیت غیر قانونی اقتصادی می‌کنند، مواجهه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.