ضرورت بهبود خدمات دهی و کاهش مشکلات رانندگان

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : به منظور بهبود خدمات دهی و کاهش مشکلات رانندگان، نوسازی ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : باید به واسطه طرح‌های حمایتی زمینه را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ۲ بخش مسافری و باری فراهم کنیم.

او گفت : در این بخش باید به جای شخصی مالکی خودرو‌های سنگین به سمت شرکت مالکی خودرو‌ها حرکت کنیم تا خدمات‌دهی در این بخش بهبود پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت شرکت‌های حمل و نقل می‌تواند روند نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را تسریع کند.

حیدری به مشکلات حوزه حمل و نقل برای رانندگان و شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: همواره افزایش قیمت قطعات و مخارج رانندگان یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی فعالان این بخش محسوب می‌شود.

او گفت: نرخ حمل و نقل کالا و مسافر به صورت سالانه تعیین می‌شود در حالی که در طول سال نیز ما شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم این موضوع باعث می‌شود مالکان خودرو‌های فعال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در نیمه دوم سال متضرر شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار