پیام تبریک معاون درمان به مناسبت میلاد حضرت زینب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :️ در خجسته روز میلاد بانوی کربلا، پرستار دل‌های زخم دیده خرابه‌های شام و در فرخنده روز گرامیداشت مقام پرستار، یاد همه پرستاران عرصه جهاد سلامت را گرامی می‌داریم.

او گفت :️ در ایام دشوار شیوع ویروس کرونا در کشور تلاش‌های شبانه روزی و انسانى پرستاران براى بهبود حال بیماران و مبتلایان سرشار از ایثار و از خودگذشتگی بوده و عملی صالح محسوب می‌شود و اگر با سایر مشاغل، مقایسه شود، می‌توان گفت، این حرفه، شغل نیست، بلکه عشق است.

روشنی افزود :️ پرستاری می‌تواند یکی از راه‌های قرب به خداوند و دستیابی به کمال انسانی باشد. چنین نگرشی به شغل پرستاری، نشاط و علاقه ویژه‌ای در پرستاران ایجاد می‌کند. آنان به کار خود، به عنوان وظیفه‌ای الهی، انسانی می‌نگرند.

او افزود :️ پرستارى، جزئی مهم از خانواده سلامت محسوب شده که همانا در سخت‌ترین شرایط پیش آمده در این دوران جهاد در راه سلامت با جان و دل به مردم شریف ایران خدمت رسانی می‌کند.

روشنی ادامه داد :️ در ماه‌های اخیر شاهد از جان گذشتگی تعداد بسیاری از پرستاران و مدافعات سلامت بودیم که برخی از این عزیزان با اهدای جان عزیز خود در این راه به جمع شهدای مدافع سلامت پیوسته و بسیاری نیز بدلیل حضور مستمر در بخش‌های کرونا، به این ویروس مبتلا شده و پس از بهبودی دوباره به سنگر‌های خود بازگشتند.

او افزود :️ اینجانب ضمن سپاس و تشکر فراوان از تعهد و اخلاص این زحمت کشان عرصه سلامت، بار دیگر خجسته میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها را تهنیت گفته و روز پرستار را به تمامی دلدادگان عرصه سلامت به ویژه خانواده بزرگ، عزیز، دلسوز و پرتلاش پرستاری تبریک عرض می‌کنم.

روشنی گفت :️ در پایان با توجه به در پیش بودن بلند‌ترین شب سال از همه مردم عزیز می‌خواهم با حضور در منازل خود و برگزار نکردن دورهمی‌ها به قطع زنجیره کرونا و کادر درمان و پرستاران عزیز همیاری برسانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.