رعایت قانون بهترین راه پیشگیری در صیانت از حقوق عامه است

رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: حفاظت اموال عمومی، انفال و حقوق عامه وظیفه شرعی و قانونی همه آحاد جامعه و بهترین راه برای صیانت از آن رعایت قوانین و مقررات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال شهرستان، گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضا به منظور تحقق هدف واحد یعنی حفظ حقوق عامه و بیت المال مورد تاکید است.

او هدف از تشکیل این جلسات را قوت بخشیدن به مقابله با متعدیان به انفال دانست و اظهار داشت: دستگاه قضا از تمامی حقوق افراد حمایت و پشتیبانی کرده و با متجاوزان به حقوق عامه به صورت قاطع برخورد می کند.

حسین بیگی بر حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی و رفع تصرفات آن تاکید و تصریح کرد: حفظ حقوق بیت المال وظیفه شرعی و قانونی دستگاه قضا و در واقع از مهمترین خط قرمز‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان میبد ادامه داد: صدور آراء به موقع و اجرای قاطعانه احکام قضایی یکی از راهکار‌های پیشگیری از وقوع جرم در بحث تغییر کاربری ها است.

حسین بیگی در رابطه با حل مشکلات اراضی موجود در مرز مشترک میبد و اردکان، افزود: با تشکیل جلسات و ادامه دار بودن آن اقدامتی در رابطه با حل مشکل زمین و اراضی در مرز مشترک در دست اقدام است و بازدید از محل و حل مشکلات  از موضوعات جدی مورد بررسی حوزه قضایی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار