تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمان آمد

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم کمک مردم به جامعه پرستاران در قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمان آمده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم تجلیل از پرستاران در سپاه ناحیه شاهرود، با گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) و با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در کربلا گفت: نقش حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا بسیار ارزشمند بود؛ ایشان هم نقش پرستاری دین و اسلام را انجام می‌دادند و هم پرستاری از کاروان اسرا را بر عهده داشتند.

او افزود: این نقش وقتی ارزش دوچندان دارد که حضرت در اوج غم و اندوه عظیمی که داشتند، این نقش مهم را ایفا کردند و بار مسؤولیت کاروان اسرا را نیز بر عهده داشتند و ارزش کار حضرت زینب (س) این‌گونه والاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شغل پرستاری مسائل و سختی‌های خاص خود را دارد، گفت: پرستاران دائماً با افرادی سروکار دارند که در رنج و درد هستند و فشار زیادی تحمل می‌کنند و در عین حال، باید نشاط، امیدبخشی و روحیه خود را حفظ کنند که سختی کار پرستاران و ارزش کار آنها را دوچندان است.

او با اشاره به فشار مضاعف ایام کرونا به جامعه پرستاری افزود: این تلاش‌ها جهاد است و بهترین تعبیر از خدمات این عزیزان، جهاد فی سبیل الله است که زحمات آنها را مورد توجه قرار می‌دهد.

سردار دامغانی ادامه داد: پرستاران در منزل خود نیز باید مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند و برخی مدت‌ها نتوانسته‌اند فرزندان، همسر و والدین خود را ببینند و زحمات این عزیزان ستودنی است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: سپاه ، کادر درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.