دلنوشته‌هایی برای طلایه داران مقابله با کرونا به مناسبت روز پرستار

جمعی از هموطنان پیام هایی را در قالب دلنوشته و تکریم پرستاران در این ایام برای ما ارسال کردند که با هم مرور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی، چندی پیش باشگاه خبرنگاران جوان در خبری اعلام کرد که برای بزرگداشت مقام پرستار و اهتمام ویزه انها در رسالت خود طی ایام کرونا ، هموطنان پیام‌های قدردانی و دلنوشته‌هایخودشان را از این طریق منتقل کنند تا آن ها را به سمع و نظر پرستاران برساینم.

امروزبه مناسبت میلاد حضر زینب (س) و روز پرستار بخشی از دلنوشته‌هایی که برای این قشر زحمتکش و طلایه‌اران مبارزه با کرونا برای ما ارسال کردید، با هم مرور می‌کنیم.

«تقارن مبارک روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری (س) در تقویم ایران اسلامی نماد افتخاری برای پرستاران کشور به حساب می آید چراکه آن حضرت در دشت کربلا با نمایش خیره انگیز از صبر و استقامت پیام عاشورا را زنده نگاه داشت و امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی بدیل، باید خود نمونه ای از صبر و ایثار در مسیر نظام سلامت جامعه باشند میلاد با سعادت حضرت زینب مبارک! »

«سلام میلاد حضرت زینب سلام الله علیهاوروز پرستار رو تبریک میگم به مدافعان سلامت خسته نباشید میگم دست مریزاد به همه کادر درمان ....خدا میببند همه جانفشانی هایتان را ممنون »

«سلام خدمت پرسنل پرستاری
شمافرشته هایی هستید که تمام قدسفید پوش شدیدتامن وامثال من سیاه پوش نشیم. بابت تمامی زحمات بی دریغ شماعزیزان وازجان گذشتگی شما بزرگواران باتمام وجودم تشکروقدردانی میکنم. هیچ چیزی نیست که باهاش از زحمات شماعزیزان تشکرکنم جز به زبان ساده بگم :دستانتان را ازراه دور بوسه میزنم وامیدوارم همیشه تنتون سالم وسایتون از سراین خانواده ۸۰میلیونی ایرانمان کم نشه به خدای بزرگ می سپارمتان »

«درود خدا بر این جهاد گران راه عشق ....خداقوت میگیم به دل آوران کسانی که لباس رزم پوشیدن جونشون کف دست گرفتند وبا صمیم قلب به این مرزوبوم خدمت میکنند .درود خدا بر شما .... » 

«با سلام و خدا قوت حضور همه پرستاران مجاهد و پرتلاش ، آنقدر کار شما در این ایام سخت و پر استرس می باشد که حتی جرات ندارم بگویم ای کاش جای شما بودم. اما خاضعانه از خداوند متعال میخواهم که به شما و عزیزانتان سلامتی و طول عمر عنایت فرماید و در دنیا و آخرت بهترین ها را برایتان رقم بزند. از اینکه هر روز بار تازه ای روی دوشتان می گذاریم ، حلالمان کنید . »

«سلام بر تو ای خواهر برادر دینی که یاد آور پرستار کربلا زنده می کنی سلام بر تو ای کسی که از جان همسر پدر مادر فرزند گذشتی مثل شهدا هشت ساله دفاع مقدس و مدافعان حرم بر تو دورود ای خسته ناپذیر زینب زمانه آن شا الله دستان به ضریح ارباب برسه تنتون به بیماری دچار نشه عاقبت بخیر بشید »

«سلام علیکم ضمن تبریک زادروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیه اسوه صبر و مقاومت و روز پرستار خدمت همه پرستاران دلسوز ، ایثارگر و مدافعان سلامت ، باستحضارتان میرسانم بمنظور قدردانی از زحمات شبانه روزی شما،امسال شب یلدا را در خانه بمانیم و تنها با همسرم این شب را گرامی بدارم و از طریق فضای مجازی با فرزندان و پدر و مادرم ارتباط برقرار نمایم. شاید از این طریق حداقل کمک به شما به منظور مقابله با این ویروس منحوس کرده باشم.
خسته نباشید اجرتان با حضرت زینب سلام الله علیه »

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار