اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به ساکنان کوی الصافی اهواز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در بازدید از منطقه محروم کوی الصافی اهواز، کارت هدیه و بسته‌های معیشتی به ساکنان منطقه اهدا کرد.

سرتیپ پاسدار سید احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در حاشیه بازدید از منطقه محروم الصافی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساکنان مناطق حاشیه‌ای و محروم این کلانشهر نیازمند نگاه ویژه در زمینه‌های مختلف با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هستند.

او با اشاره به اهدای ۵۰ عدد کارت هدیه و ۵۰ بسته معیشتی شامل؛ موادغذایی و بسته‌های بهداشتی به خانواده‌های نیازمندو بی بضاعت ساکن این منطقه محروم افزود: وظیفه خود دانستیم که در روز میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا چنین اقدامی را اجرایی کنیم، چراکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که با کمترین هزینه و با کیفیت بالا و رعایت همه استاندار‌ها می‌تواند لبخند رضایت را بر چهره مظلوم اهالی مناطق محروم بنشاند.

اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به ساکنان کوی الصافی اهواز

سردار خادم سیدالشهدا بیان داشت: با توجه به اینکه ساکنان کوی الصافی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، در حاشیه اهدای هدایا، دیدار صمیمی با مردم داشتیم و مشکلات آن‌ها را نزدیک شنیدیم و مشاهده کردیم و امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند معضلات این منطقه را رفع کنیم تا آن‌ها در آسایش و آرامش زندگی کنند.

اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به ساکنان کوی الصافی اهواز

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.