آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد در فارس

به همت خیرین به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)، ۵ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد محبوس در زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس گفت: زمینه آزادی ۵ مددجوی جرایم غیرعمد شامل ۴ مرد و یک زن با بدهی بالغ بر ۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال، با کمک خیرین فراهم شده است.

سید رضا اسکندری با یادآوری اینکه این اقدام خیرخواهانه با تلاش شوراهای صلح وسازش انجام شده است، گفت: با پیگیری این شورا، طلبکاران و شاکیان از مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال گذشت کردند و ۹۴۰ میلیون ریال نیز با همراهی خیران پرداخت و رضایت شکات جلب و زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس بیان کرد: با تلاش‌های پرسنل ستاد دیه و همکاری خوب مددکاران زندان‌های استان فارس، طی ۹ ماه گذشته ۳۱۳ نفر از مددجویان واجد شرایط که ۱۵ نفر از آنان زن و مابقی مرد بودند، از زندان‌ها آزاد شدند.

اسکندری با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) الگوی بارز زنی فعال و فداکار در جامعه محسوب می‌شود که همواره با صبر و بردباری از دیگران پرستاری کرده است، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا شغل پرستاری تنها نصیب آن دسته از افراد می‌شود که قدرت تحمل، بردباری و انگیزه بسیار بالایی دارند.

این مقام مسئول گفت: خیران می‌توانند با هدف کمک به خلاصی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک‌های خیرخواهانه خود را به‌ صورت اینترنتی یا تلفنی از طریق سامانه تلفنی #۱۰۱۰۱۰*۴*۷۳۳* و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۳۱۴۸۹-۵۰۰۰۲۴۳۴۵۶۷ پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.