رفعتی: با VAR هم اشتباهات داوری به صفر نمی‌رسد

کارشناس داوری کشورمان درباره ورود سیستم کمک داور ویدیویی به لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان داوود رفعتی رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره شرایط داوری فوتبال کشورمان و اعتراض‌هایی که در لیگ برتر به عملکرد داوران می‌شود عنوان کرد: اشتباه در داوری وجود دارد و اگر روزی تکنولوژی VAR به کشورمان وارد شود اشتباهات به صفر نمی‌رسد. تیم‌ها می‌خواهند کمبود‌ها و مشکلات فنی خود را گردن داور بازی بیاندازند.

رفعتی درباره کمک داور ویدیویی عنوان کرد: ما بر اساس برنامه‌ای که به فیفا ارائه کرده بودیم قرار بود نیم فصل دوم سال ۹۸ یعنی لیگ فصل گذشته VAR در کشورمان شروع به کار کند، اما بعد از کنار رفتن من و انتصابات جدید، دوستان که به جای ما آمدند به سمت دیگری رفتند.

او ادامه داد: با توجه به این انتصابات و مشکلات دیگر من از سرپرست فدراسیون فوتبال، بهاروند درخواست کردم که برنامه ورود این سیستم به کشورمان تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال متوقف شود.

او گفت: قرار است یک شرکت ایرانی سیستم VAR را برای ما بسازد. این شرکت باید این کار را رایگان انجام دهد، چون از ظرفیت فوتبال ما استفاده می‌کند. امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر در کشور ما رخ دهد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خوب فهمیدی ،
جایی رئیس جمهور ، وزیر ورزش ، شهردار پایتخت ، رئیس مجلس و....از یک تیم خاص بصورت علنی حمایت کنند دیگر VAR هم می ترسد صحنه هایی که بر علیه یک تیم (لنگیا) باشد نشان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حالا وی ای آر بد شد؟توکشور ما وبا مسولین وداوریها قطعا با وی ای ار هم حق ناحق میشه ولی تو کشورهای دیگر خیر
آخرین اخبار