۳۰ واحد صنفی در دوره محدودیت‌های کرونایی در تنگستان پلمب شد

۳۰ واحد بهداشتی تنگستان در دوره محدودیت‌های کرونایی متخلف شناخته و پلمب شدند.

۳۰ واحد صنفی در دوره محدودیت‌های کرونایی در تنگستان پلمب شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: در دوره محدودیت‌های کرونایی در بازدید‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان، ۳۰ واحد بهداشتی متخلف شناخته شدند.

 عادل مقدس افزود: در ادامه نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان تنگستان، هزار و ۳۴۷ بازدید به صورت سرزده از این مکان‌ها انجام گرفته و نکات موردنیاز تذکر و در صورت لزوم آموزش داده‌ شده است.

او ادامه داد: در بازدید‌های انجام‌ گرفته طبق بررسی‌ها و نظر کارشناسان بهداشت محیط، ۱۹۱ واحد اخطاریه بهداشتی دریافت کردند و ۲۴ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان عنوان کرد: با همکاری اصناف و  اداره صنعت، معدن و تجارت، ۲۶۲ بازدید مشترک از واحد‌های مختلف صنفی در دوره محدودیت‌های کرونایی انجام شد.

مقدس گفت: با توجه به مراجعه مستمر مردم به ادارات و بانک‌ها و لزوم اجرای رعایت حداکثری اصول بهداشتی در این مکان‌ها ۸۸ بازدید از ادارات  تنگستان انجام و نظارت‌های لازم صورت گرفته است.

او بیان کرد: رعایت ضوابط بهداشتی کمک شایانی به قطع زنجیره انتقال کرونا خواهد کرد بنابراین مردم باید همگام با مدافعان سلامت در رعایت این اصول کوشا باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.