پلمب ۲ واحد گردشگری متخلف در قزوین

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از پلمب ۲ واحد گردشگری به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر محمدی، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: به دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا، یک واحد اقامتی بین‌راهی و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

به گفته محمدی، از ابتدای امسال تا کنون ۹ واحد متخلف گردشگری به دلیل تخلفات صنفی، بهداشتی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شده‌اند.

او اضافه کرد: در شرایط کنونی نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تا برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و بدون شک با موارد تخلف در واحد‌ها که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار