برنامه های دهه بصیرت به صورت مجازی در سمنان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان گفت: برنامه های دهه بصیرت با شعار بصیرت فاطمی ، ولایت مداری و مقاومت علوی به صورت مجازی در سمنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به اینکه دی‌ماه امسال مصادف با بسیاری از حوادث و اتفاقات مهم در تاریخ کشور است، گفت: به همین مناسبت از ۹ لغایت ۱۹ دی‌ماه به‌عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت معرفی و برای آن نیز برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

او افزود: یوم‌الله ۹ دی، ۱۳ دی روز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، آغاز مقابله با فتنه استعماری کشف حجاب، ۱۸ دی روز حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق، ۱۹ دی روز قیام مردم قم، اربعین شهادت محسن فخری زاده و ایام فاطمیه از عناوین مهم رویدادهای دی‌ماه است که برنامه‌های اجرایی حول این موضوعات در ۵۰۰برنامه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان باتوجه به اینکه خطر ابتلاء به بیماری کرونا به‌صورت کامل رفع نشده، ابراز داشت: برنامه ها تعطیل ناپذیر،سلامت محور و بارعایت دستورالعمل های بهداشتی با شعار بصیرت فاطمی،ولایت مداری و مقاومت علوی خواهدبود.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به شیوع کرونا و ممنوعیت برنامه های تجمعی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های این دهه همه با بهره‌گیری از رسانه‌های مجازی اجرایی خواهند شد.

او افزود: در دهه بصیرت و میثاق با ولایت تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه‌های بزرگ و تبیین اهمیت حجاب به‌عنوان نماد دین‌داری در دستور کار است و برنامه‌هایی برای آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.