جلالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردا آخرین پرواز تهران به لندن انجام می‌شود

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فردا آخرین پرواز تهران به لندن انجام می‌شود، اما هیچ مسافری از لندن به ایران وارد نمی‌شود.

ابولقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فردا آخرین پرواز از تهران به مقصد لندن انجام می‌شود، گفت: آخرین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر فردا سه‌‎شنبه (دوم دی ماه) به مقصد لندن انجام می‌شود که البته این پرواز تنها مسافرانی را که از تهران قصد دارند به لندن بروند، می‌برد و برای بازگشت به صورت خالی بر می‌گردد.

او ادامه داد: البته کروی پروازی ایرانی نیز که حدود ۱۴ نفر هستند در لندن سوار بر این هواپیما شده و پس از این پرواز دیگری به انگلیس انجام نخواهد شد تا زمانی که ببینیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا چه می‌گوید.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: مسلما سلامت مردم برای مسئولان و شرکت‌های هواپیمایی در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به همین سبب پس از این پرواز دیگر پروازی به مقصد انگلستان انجام نخواهد شد و منتظریم تا ببینیم ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چه تصمیمی در ادامه می‌گیرند.

جلالی با بیان اینکه هیچ پرواز مستقیمی به لندن از تهران توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام نمی‌شود، افزود: ممکن است برخی از پرواز‌ها به صورت کانکشن و توسط سایر شرکت‌های هواپیمایی انجام شود، اما هیچ پرواز مستقیمی تا دو هفته دیگر وجود ندارد.

با ورود مسافران انگلیس به ایران برخورد می‌شود

او با تاکید براینکه به صورت کامل این پرواز‌ها رصد می‌شوند، افزود: در صورت ورود مسافر از انگلیس به ایران، با متخلفان برخورد خواهد شد و در صورت مشاهده، تمامی مسافران تا دوهفته به قرنطینه خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


براساس این گزارش این درحالی است که تا به امروز تمامی مقامات در حوزه حمل ونقل اعلام کرده بودند که طبق دستور ستاد مقابله با کرونا تمامی پرواز‌ها لغو می‌شود، اما امروز شاهد آن بودیم که برخی از سایت‌ها اقدام به فروش بلیت در این مسیر کرده‌ بودند و طبق صحبت‌ مسئولان  به این سایت‌ها برای فروش بلیت دستوری نداده بودند.

در این خصوص شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلیس، به تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم پرواز‌های بین تهران و مقاصد کشور انگلستان از امروز به مدت دو هفته تعلیق می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۰۸:۳۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
انگار داستان چین دارد تکرار می شود
آخرین اخبار