پیشکسوت باشگاه استقلال: حجازی همیشه محبوب بود و خواهد ماند

رضا حسن زاده در مورد برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی و رونمایی از تندیس مرحوم منصور پورحیدری و جعفر کاشانی گفت: مسئله استقلال و پرسپولیس نیست مهم  بزرگان فوتبال کشورمان هستند. من این افتخار را داشتم که شاگرد حجازی و پورحیدری باشم و کاشانی را نیز از نزدیک می‌دیدم. این عزیزان هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی اسطوره بودند و باید از آن‌ها الگو گرفت. ممنونم که هر سال یاد این عزیزان گرامی داشته می‌شود و خاطراتی که با آن‌ها داشتیم را مرور می‌کنیم.

حجازی همیشه محبوب بود و خواهد ماند

او ادامه داد: با جعفر کاشانی به عنوان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ارتباط زیادی نداشتم و نهایتا او را در مراسم‌ها می‌دیدم، اما این را می‌دانستم که او از نظر سطح سواد و شخصیت بسیار قابل احترام بود. ناصر حجازی همیشه محبوب بود و خواهد ماند، چون هیچ‌وقت به هیچ‌ شخصی باج نمی‌داد. او همیشه حرفش را رک بیان می‌کرد. کسی را بلاتکلیف نمی‌گذاشت و از بازیکن تا مدیر هم برای او فرقی نداشتند. از نظر فنی هم که عملکرد خوبی داشت و با او توانستیم در فینال جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

حسن زاده در مورد خاطره‌ای که از بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا دارد گفت: از آن بازی یک خاطره دارم. اشتباه من باعث شد تیم گل بخورد و ببازیم. ناصر خان به من گفت چرا توپ را دفع نکردی من گفتم نور آفتاب نگذاشت توپ را ببینم و او در جوابم گفت چطور مهاجم حریف با آن چشمان کوچکش دیده، اما تو با این چشمان بزرگت ندیدی؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار