رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

پرستاران در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند

کریمیان گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، قشر زحمتکش پرستار در صف مقدم مبارزه با آن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، رییس سازمان نظام پرستاری استان ایلام و جمعی از پرستاران با استاندار ایلام دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از توجه ویژه استاندار ایلام به حوزه بهداشت و درمان تقدیر نمود و گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، قشر زحمتکش پرستار در صف مقدم مبارزه با آن قرار دارد و وجود پرستارانی متعهد، شجاع و دلسوز انگیزه ما را در راه مبارزه با این بیماری بیش از پیش مضاعف نموده است.

او بیان کرد: از سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا در استان، همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان در پیکار با کرونا سختی و مشقت بسیار زیادی متحمل شده‌اند.

کریمیان اظهار کرد:در این راه بسیاری از همکاران به بیماری کرونا مبتلا شده اند، ولی برای خدمت به مردم و بیماران دوباره به سیستم جهت تداوم خدمت رسانی برگشته‌اند.

او مطرح کرد: در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا، چهار نفر از مدافعان سلامت استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و دانشگاه را در عرصه خدمت به مردم و نجات جان بیماران سربلند نمودند.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در ادامه بیان کرد: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های کادر درمان و پرستاران و پزشکان در این مدت برای نجات جان بیماران بی نظیر بود و در این تلاش‌ها تعداد بسیاری از کادر درمان، پزشکان و پرستاران و حتی بسیاری از مدیران و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

استاندار ایلام اظهار کرد: مردم و مسئولین ما باید قدردان زحمات و تلاش‌های کادر درمان و پرستاران باشند، چون جان خود و خانواده خود را برای نجات جامعه به خطر انداخته اند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.