رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

بزرگ‌ترین خیانت، ایستادن مقابل ولایت فقیه با ادعای عرفان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بزرگ‌ترین خیانت و انحراف ایستادن مقابل مقام والای ولایت فقیه با ادعای دروغین اخلاق و عرفان است.

بزرگ‌ترین خیانت، ایستادن مقابل ولایت فقیه با ادعای عرفان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به توهین و جسارت صورت گرفته به رهبر معظم انقلاب بیان کرد: عرفان و اخلاق مورد تاییدِ اهل بیت علیهم السلام، آمیخته با ولایت و ولایتمداری است.

او افزود:حضرت زینب (س) با تاسی به مادر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) جان خود را در مسیر دفاع از ولایت به خطر انداختند و خطبه‌های آتشین و علی‌وار ایشان به ماندگار مانده است، حضرت زینب(س) در تمام عرصه‌های زندگی از جمله اخلاق و عبادت الگوی تمام عیار برای مسلمانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده و مرحوم آیت الله یزدی عنوان کرد: عرفان و اخلاق راستین هیچ‌گاه نمی‌تواند از ولایتمداری جدا باشد، عرفان و اخلاقی که بر پایه کج فهمی و ولایت ستیزی استوار باشد ابزار دست دشمنان است، بنابراین عبادتی پذیرفته است که در مسیر ولایت قرار داشته باشد.

جمالی، با محکوم کردن اظهارات سخیف اخیر در اهانت به مقام والای ولایت، عنوان کرد: بزرگ‌ترین خیانت و انحراف ایستادن مقابل مقام والای ولایت فقیه با ادعای دروغین اخلاق و عرفان است.کسی که مسیر خود را از مسیر ولایت جدا کند با هر عنوانی و در هر لباسی مطرود مردم بصیر و شهیدپرور است.

او تاکید کرد: تشخیص راه درست و دیدن دست‌های پنهان نفاق بسیار مهم است و در طول تاریخ بسیاری در این راه لغزیده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.