فراخوان زنان برای شرکت در همایش مدیریت مصرف آب

مهلت ارسال آثار به اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب در سمنان تا پانزدهم دی ۹۹ اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: شش محور برای اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب تعریف شده و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب یکی از این  محورها به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
او افزود:نقش محوری زنان در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب، چگونگی نقش زنان در پیشگیری و مهار ویروس کرونا و مدیریت مصرف آب، از جمله محور‌های اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب است.
 
او یادآور شد: توانایی و آگاهی زن ایرانی در مسائل آبی، زنان مدیر، دستاورد‌ها و چالش‌ها، نقش زنان در سلامت خانواده و سلامت اجتماع و تعادل‌افزایی بین خانواده و شغل، از دیگر محور‌های اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب در استان سمنان است.
 
طاهری با بیان اینکه شرکت در این همایش محدودیت سنی ندارد افزود: همایش زنان و مدیریت مصرف آب به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شودو تمام شرکت‌کنندگان در این همایش گواهینامه رسمی و معتبر از دانشگاه سمنان دریافت می کنند.
 
شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار در اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب می‌توانند به پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره (www.sww.ir) مراجعه کنند و یا شماره تلفن ۳۱۲۲۶۲۰۸ تماس بگیرند.
 
همایش استانی «زنان و مدیریت مصرف آب» دوازدهم بهمن برگزار می شود.
 
انتهای پیام / گ 
 
برچسب ها: آب و فاضلاب ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار