نام سردار سلیمانی سفره ی ماهدشتی ها را رنگین کرد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ماهدشت گفت: در طرح شهید سردار سلیمانی هزارو ۳۰۰ سبد کالای معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونای ماهدشت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجید امیریان، مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ماهدشت با اشاره به این که این رزمایش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، ستاد عتبات عالیات و مرکز نیکوکاری شهدای ماهدشت برگزار شد گفت: در طرح شهید سردار سلیمانی هزارو۳۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب دیده از کرونای ماهدشت توزیع شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ماهدشت با اشاره به این که این نهاد تمامی ظرفیت‌های مقدور را در جهت توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج مددجویان و نیازمندان بکار گرفته است، افزود: در این طرح برنج، روغن، ماکارانی، رب، حبوبات و میوه به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان ماهدشت توزیع شده است.

امیریان افزود: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) ماهدشت و ۹ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این اداره، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۷۳۱۰۲۲۲ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۵۳۱۶۴ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.