در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

لغو تمامی پرواز‌های عمان به کشور‌های مختلف به مدت یک هفته

یک مقام مسئول گفت: تمامی پرواز‌های عمان به کشور‌های مختلف به مدت یک هفته لغو شد.

نوروزی مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طبق دستور مقامات کشور عمان تمامی پرواز‌های رفت و برگشت کشور عمان لغو شده است، گفت: طبق دستور مقامات این کشور تمامی پرواز‌ها به این کشور از جمله پرواز عمان به ایران به مدت یک هفته و تا تاریخ ۲۹ دسامبر (۹ دی) لغو شده است.

او ادامه داد: روز گذشته در اطلاعیه‌ای توسط مقامات کشور عمان اعلام شد که تمامی پرواز‌های این کشور به دلیل پیدا شدن نوع جدید ویروس کرونای انگلیسی لغو شده است.


بیشتر بخوانید


نوروزی با بیان اینکه فعلا دستوری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برای لغو این پرواز‌ها از ایران و یا بالعکس داده نشده است، گفت: ما آمادگی کامل برای لغو این پرواز از طرف ایران هم داریم، اما فعلا هیچ بخشنامه و یا دستور العملی به ما اعلام نشده و این بخشنامه هم توسط خود کشور عمان صادر شده است.

او تاکید کرد: مسافران ایران هم باید به مدت یک هفته در صورت برقراری مجدد پرواز‌ها منتطر بمانند تا تصمیمات نهایی در این خصوص گرفته شود.

پیش از این وزارت راه‌وشهرسازی هم اعلام کرده بود که آمادگی کامل دارد تا تمامی پرواز‌های خارجی خود را طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو کند. این در حالی است که هنوز هیچ تصمیم و یا بخشنامه‌ای در این رابطه توسط وزارت بهداشت و درمان کشور  اعلام نشده است.

گفتنی است، از روز گذشته تمامی پرواز‌های تهران به لندن و بالعکس طبق دستور ستاد مقابله با کرونا به مدت دو هفته لغو شده است و طبق دستور وزیر راه‌وشهرسازی با تمامی سایت‌های فروش بلیت در این مسیر برخورد می‌شود و سازمان هواپیمایی کشور هم به صورت کامل این موضوع را رصد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار