اهدای لوح تقدیر وزیر نیرو به مدیر عامل شرکت برق استان یزد

لوح تقدیر ارسالی وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست تجلیل از دست اندرکاران پویش هرهفته_ الف _ ب_ایران گفت: ۳۵ پروژه استانی این پویش با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسید و چندین پروژه دیگر تا پایان سال به بهره برداری کامل می‌رسند.

او افزود: صنعت برق میلیارد‌ها تومان برای توسعه زیرساخت خود سرمایه گذاری کرده و این روند را بدون وقفه ادامه می‌دهد.

این مسئول عدالت اجتماعی و توسعه زیرساخت را از اهداف این پویش برشمرد و ادامه داد: کارکنان صنعت برق ضمن توجه به افزایش کیفیت زندگی مردم، ایجاد مهاجرت معکوس روستا‌ها با توسعه برق روستایی، کاهش خاموشی و افزایش ضریب اطمینان شبکه، توسعه خدمات الکترونیک و بهبود خدمات را مدنظر دارند.

نواب بیان کرد: در بخش برق رسانی به روستا‌ها ۱۵ پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
او اضافه کرد: ۲۰ پروژه تولید پراکنده، توسعه فیدر، رینگ و مانور، برق رسانی و تامین روشنایی بر اساس همین طرح و حضور مقام عالی وزارت در استان با اعتباری بالغ بر ۳۹۸.۶ میلیارد ریال در بخش توزیع به بهره برداری کامل رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با قدردانی از مجموعه تلاشگران بخش‌های مختلف همکار در اجرای پروژه‌های پوش الف ب ایران اظهار داشت: در آینده نزدیک ۱۶ پروژه برق روستایی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال سطح استان در دستورکار قرار دارد.

در این نشست استاندار یزد لوح تقدیر ارسالی دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو را به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اهداء کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار