مسئول ورزش و جوانان سیروان:

نقش والدین در کنترل و تربیت نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت می‌باشد

عباس زاده گفت :عوامل متعددی در ایجاد آسیب‌های اجتماعی دخیل هستند، اما از بین آن‌ها نقش والدین در کنترل و تربیت نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع آسیب‌های اجتماعی با محوریت کرونا , با حضور رحیمی مقدم فرماندار، ولی زاده مسئول ناحیه سپاه شهرستان، عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان و تمامی اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری با موضوع آسیب‌های اجتماعی با محوریت کرونا در سیروان  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین به ارائه دستور کار جلسه پراخت و اظهار داشت: هر نوع عمل فردی یا گروهی که با منع قانونی و اخلاقی در جامعه مواجه شود آسیب اجتماعی محسوب می‌گردد.

او ادامه داد : عوامل متعددی در ایجاد آسیب‌های اجتماعی دخیل هستند، اما از بین آن‌ها نقش والدین در کنترل و تربیت نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در این زمان به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا مشکلات زیادی برای خانواده‌ها در زمینه تعامل با همدیگر ایجاد شده است که باعث شده است نگاه به سمت آموزش والدین و فرزندان تغییر یابد.

عباس زاده افزود: در این زمینه اداره ورزش و جوانان در تلاش می‌باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری سایر ادارات عضو ستاد برای اغلب خانواده‌ها و جوانان کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی برگزار نماید.

در پایان این جلسه رحیمی مقدم فرماندار شهرستان بیان داشت: مهمترین دغدغه مسئولین نظام کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فرا روی خانواده‌ها و جوانان می‌باشد.

او ادامه داد : تمامی دستگاه‌های عضو ستاد باید پای درد دل مردم نشسته و در مشکلات آن‌ها از تمامی ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

رحیمی مقدم خاطرنشان کرد:خانواده‌های که در معرض آسیب هستند شناسایی شده و به مشکلات سایر اعضای خانواده به منظور جلوگیری از گسترش آسیب کمک کرد.

او از سپاه ناحیه سیروان، شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر به سبب انجام طرح‌های کمک‌های مومنانه و طرح شهید قاسم سلیمانی تشکر و قدر دانی نمود.

رحیمی مقدم در پایان به ظرفیت بزرگ سازمان‌های مردم نهاد و پایگاه‌های بسبج در سطح شهرستان اشاره نمود و گفت: در هر روستا نوع آسیب باید شناسایی و در رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.