پلمب ۸ واحد مسکونی و صنفی در بروجن به دلیل خرید و فروش مواد مخدر

فرماندار بروجن گفت: در یک ماه گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی ۸ واحد مسکونی و صنفی که در آن‌ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌شد پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن اثربخشی اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در بحث مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به اثربخشی فعالیت‌های مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشارکت مردمی و فعالیت‌های اجتماعی در این زمینه افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در یک ماه گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی هشت واحد مسکونی و صنفی که در آن‌ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌گردید پلمب شد.

ملکی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه‌های ذیربط در سطح شهرستان اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کسب مقام اول در سطح استان شد.

او ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به تعیین تکلیف مخروبه‌های سطح شهر و روستا و تأمین روشنایی معابر و پارک‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
درود بر حافظان امنیت
آخرین اخبار