تفاهم‌نامه بیمه رایگان منازل روستایی در سیستان و بلوچستان امضا شد

تفاهم‌نامه بیمه رایگان منازل روستایی بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسعود مسعودی  مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان در مراسم امضای تفاهمنامه بیمه بازسازی و تجهیز خانه‌های روستایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری زاهدان گفت: این نهاد مالی به عنوان نخستین بانک تخصصی کشور در حوزه قرض‌الحسنه وظیفه دارد در راستای مسوولیت اجتماعی خود اقدام به بیمه منازل روستایی کند.

مسعود مسعودی اظهار داشت: این طرح در سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام به عنوان پایلوت در کشور در حال اجراست که بیشترین میزان با ۳۰۵ هزار خانه روستایی به این استان اختصاص دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: از آنجا که بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله هر ساله در استان اتفاق افتاده و روستاییان همواره دچار خسارت و مشکلات مالی می شوند این اقدام خداپسندانه بسیار ضروری است.

آرش جمالزهی افزود: از تمامی هم استانی های عزیز در حوزه شوراها، دهیاری ها و بخشداری های سیستان و بلوچستان در خواست داریم در اجرای این طرح و توزیع بیمه نامه ها مشارکت لازم را با دستگاه های دست اندرکار و بانک قرض الحسنه مهر ایران داشته باشند.

او تاکید کرد: بیمه یک پشتوانه مالی در مقابل حوادث روستایی است از این رو اجرای این طرح تا سقف ۳۰ میلیون تومان را شامل می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار