لیگ برتر فوتسال/ کامبک شهروند در ۴ ثانیه از بین رفت/ تساوی‌های پر گل در کرج و اصفهان

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۶ دیدار در ۲ گروه پیگیری شد و در پایان این هفته از مسابقات تنها ۴ تیم امتیاز کامل را به دست آوردند. نتایج این هفته به شرح زیر است.

گیتی پسند اصفهان ۳ – ۳ فردوس قم

در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان میزبان فردوس قم بود که در همان لحظات نخست شاگردان شمسایی به گل رسیدند و در ادامه تا دقایقی بازی را در دست داشتند و پس از آن بازی کمی به تعادل رسید و در نیمه اول علی رغم موقعیت های خطرناک ۲ تیم، توپ دیگری از روی خط دروازه ها عبود نکرد.

نیمه دوم با گلزنی فردوسی ها از روی نقطه پنالتی آغاز شد و در ادامه روی ضد حمله، گل دوم فردوس نیز به ثمر رسید. در ادامه گیتی پسندی ها گل دوم را به ثمر رساندند اما روی اشتباه فردی گیتی پسندی ها ، فردوس به گل سوم رسید.

در بازی پاور پلی گیتی پسند به گل سوم و تساوی رسید و لحظات پایانی بازی نیز پاور پلی گیتی پسندی ها نتیجه ای نداشت تا بازی با تساوی سه بر سه به اتمام برسد.

اهورا بهبهان ۲ – ۰ شهید منصوری قرچک

در بهبهان ، تیم فوتسال اهورا از منصوری قرچک پذیرایی می کرد و ۲ تیم در ابتدا با محک یکدیگر اندک موقعیت های ایجاد کردند، اما هر چه از دقایق گذشت ۲ تیم بیشتر و بهتر به سوی حریف تاختند و در این بین بهبهانی ها بودند که موفق شدند به گل برسند.

در ادامه و در نیمه دوم فشارهای منصوری در لحظاتی از بازی برای رسیدن به گل کافی نبود و شاگردان علیپور موفق شدند روی اشتباه حریف فاصله را دو برابر کنند و تا پایان بازی اختلاف را حفظ کردند تا با دو گل سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند و با شش امتیاز به صدر جدول بچسبند.

مقاومت البرز ۵ – ۵ شهروند ساری

در کرج مقاومت دومین میزبانی این فصل از مسابقات را با تساوی پنج بر پنج مقابل شهروند ساری به اتمام رساند. در این دیدار شاگردان کشاورز موفق شدند از میهمان خود با ۲ گل در همان ابتدای بازی پیش بیفتند و در ادامه نیمه نخست گلزنی شهروندی ها با پاسخ گل سوم و چهارم از سوی حریف رو به رو شد.

در ادامه بازی در نیمه دوم شاگردان خبیری با توپ پر به میدان آمدند و گل های دوم ، سوم و چهارم خود را به ثمر رساندند تا بازی به تساوی کشیده شود. شهروند ساری در دقایق پایانی گل پنجم را نیز به ثمر رساند، اما فشار مقاومتی ها برای فرار از شکست در ۴ ثانیه پایانی به ثمر نشست تا بازی در نهایت با تساوی ۵ بر ۵ به اتمام برسد و کامبک ساروی ها ناکام بماند.

مس سونگون ۲ – ۰ کوثر اصفهان

در تبریز شاگردان احمد باغبانباشی با هدایت پشت پرده افضل که کادری تمام اصفهانی را برای مس تشکیل می دهند به مصاف تیم شهر خود رفتند. این دیدار با برتری سونگونی ها آغاز شد و تیم کوثر که با هدف دفاع و ضد حمله پا به میدان گذاشته بود در نهایت روی یک اشتباه گل خورد.مسی ها گل دوم را نیز در نیمه دوم زدند تا اولین ۳ امتیاز مس با دومین شکست کوثر همراه شود.

ایمان شیراز ۲ – ۶ سن ایچ ساوه

در شیراز و در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد صدرای شیراز، ایمان میزبان سن ایچ بود و این دیدار که با حضور خیل عظیمی از افراد حاضر در سالن برگزار شد با برتری سن ایچی ها در اداره بازی شروع شد و حرکات ایمانی ها در نهایت به گل حریف تبدیل شد و ساوجی ها پیش افتادند. در ادامه گل دوم سن ایچ نیز به ثمر رسید. نیمه دوم نیز برای شیرازی ها چندان خوشایند پیش نرفت و سن ایچ توپ ها را یکی پس از دیگری وارد دروازه حریف می کرد و در این حین ۲ مرتبه شاگردان کمالی با گلزنی به بازگشت به بازی امیدوار شدند، اما هر بار پس از گلزنی گلی دریافت کردند تا در نهایت شکست سنگین ایمان در خانه ثبت شود.

فرش آرا مشهد ۵ – ۳ ملی حفاری اهواز

در مشهد، شاگردان مجید مرتضایی در فرش آرا برای دومین میزبانی خود در این فصل به مصاف حفاری رفتتد و در همان آغاز دیدار موفق به گلزنی شدند. لحظات آخر حفاری موفق به گلزنی و به تساوی کشاندن بازی شد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. نیمه دوم فرش آرا دو گل به ثمر رساند تا نتیجه نهایی ۵ بر ۳ بر به سود مشهدی ها شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار