تولید ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی

 رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از تولید ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی، حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی ویژه برنامه‌های متنوعی را در این خصوص تهیه و تدوین کرده که این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و هنری در حوزه پژوهشی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های تصویری، هنر‌های نمایشی و آفرینش‌های ادبی توسط حوزه هنری استان تولید شده که در روز‌های آینده منتشر می‌شود.

او با اشاره به تولید سلسله استوری موشن‌های چهل چراغ توسط واحد‌های روابط عمومی و هنر‌های تصویری گفت: چهل فراز از وصیت نامه سردار سلیمانی در قالب استوری موشن اینستاگرامی به صورت روزشمار تهیه و منتشر شده و تاکنون با استقبال پرشور صفحات پربازدید اینستاگرامی در سراسر کشور مواجه شده است.

رئیس حوزه هنری استان به تولید مجموعه نشست‌های پژوهشی تصویری مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: هفت نشست تخصصی پژوهشی با موضوع بررسی نقش سردار سلیمانی در تحولات جهانی توسط واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان تهیه و تدوین شده که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بلاغی در ادامه به تولید مجموعه کمیک موشن حکایت انگشتر اشاره کرد و گفت: این کمیک موشن‌ها توسط واحد‌های هنر‌های تجسمی و هنر‌های تصویری تهیه شده که در ایام شهادت سردار سلیمانی منتشر می‌شود.

او همچنین از برگزاری کارگاه مجازی پوستر حاج قاسم سلیمانی توسط واحد هنر‌های تجسمی خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور گرافیست‌های مطرح استان به صورت مجازی برگزار می‌شود و آثار این کارگاه ضمن انتشار در فضای مجازی، به صورت بنر در سطح شهر نصب خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان به ضبط ویژه برنامه مجموعه ویدئوشعر عقیق سلیمانی توسط واحد آفرینش‌های ادبی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با حضور شعرای مطرح استان تهیه و تدوین شده که در صفحات مجازی حوزه هنری استان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار