افزایش بستری‌های کرونایی/ بوشهر امروز هم فوتی نداشت

تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر، نسبت به روز پیش ۹.۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که دیروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۷۳ نفر بود امروز به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان، این تعداد به  ۸۰ بیمار رسیده است.

دکتر سعید کشمیری افزود: ۲۵ بیمار از بستری شدگان در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۳ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد سه نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بودند.

افزایش بستری‌های کرونایی/ بوشهر امروز هم فوتی نداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: امروز هم استان یک روز دیگر را بدون فوت کرونا پشت سر گذاشت و مجموع جانباختگان ۸۴۰ نفر باقی ماند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۵ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۱ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

۱۰ ماه از ثبت نخستین موارد ابتلا به کرونا در بوشهر گذشت

به طور دقیق اکنون ۱۰ ماه از ثبت نخستین موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر می‌گذرد. این استان جزء آخرین نقاط در کشور بود که پای کرونا به آن باز شد.

۱۵ اسفند ۹۸ بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت سه بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

حالا به گفته دکتر کشمیری، از آن زمان تا کنون ۱۷ هزار و ۵۶۷ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.

اگر چه اکنون استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما مسئولان بهداشت و درمان می‌گویند این شرایط شکننده است و کمی غفلت می‌تواند همه دستاوردها را از بین ببرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.