کنگره تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید و ایثارگر دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود

معاون استاندار سمنان گفت: باید از فعالیت های انجام شده در عرصه دفاع مقدس مستند سازی شود تا با استفاده از فعالیت های ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای سال های آینده درس آموزی شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه تاکنون برنامه های خوبی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان اجرا شده است گفت : باید با استفاده از این برنامه ها جلوه های مختلف دفاع مقدس شناسایی و ترویج شود.

او افزود: اجرای این برنامه ها با هدف الگو سازی و معرفی افرادی که می توانند در شرایط سخت راهنما باشند.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه یادآوری رشادت ها و شجاعت ها انگیزه ای است برای مقاومت جوانان در شرایط اقتصادی جامعه بیان کرد: می توان با معرفی ایثارگران واستقامتشان در دوران دفاع مقدس ، درس صبر و استقامت را در بین جوانان ترویج کرد.

خجسته پور ابراز داشت: باید از فعالیت های انجام شده در عرصه دفاع مقدس مستند سازی شود تا با استفاده از فعالیت های ستاد برای سال ها ی آینده درس آموزی شود.

او با تاکید بر استفاده از فضای مجازی تصریح کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای تولید محتوا و ترویج ارزش های دفاع مقدس استفاده شود.

معاون هماهنگی سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: تاثیر و ماندگاری محصولات هنری بسیاری بیشتر است و باید فعالان این عرصه در این جهت تلاش کنند.

خجسته پور با اشاره تبلیغات محیطی و فضا سازی بیان کرد: تولید محتوا ویژه دفاع مقدس و نشر در فضای مجازی و صدا و سیما با مشارکت شهرداران در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری ویژه دفاع مقدس و تجلیل از رزماندگان و ایثارگران اجرا شده است.

انتهای پیام/ گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار