شناسایی ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که مجموعا ۲۹ بیمار جدید شامل ۶ بیمار بستری و ۲۳ بیمار سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۲ نفر در بیرجند، ۳ نفر در فردوس، ۱۲ نفر در قاین، یک نفر در طبس، ۲ نفر در نهبندان، یک نفر در درمیان، یک نفر در سرایان، یک نفر از بشرویه و ۶ نفر در زیرکوه بوده اند.

مهدی زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۶ نفر از آنها مبتلا به کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۸ نفر وخیم است.


بیشتر بخوانید


او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار باعلائم تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری شده اند.

مهدی زاده ادامه داد: در همین مدت ۳۲ بیمار شامل ۱۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی مجموع فوت در اثر این بیماری در استان به ۶۹۸ مورد رسیده است.

او گفت: تا روز گذشته ۳۳ هزار و ۳۲ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۴ هزار و ۲۵۹ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.